Technology-rich innovation in schools

powered by ods

a resource for European schools
... inhoud / scheikunde zoek | publicaties | team |

Strips
Sub-title goes here

Inleiding
Introductie
Overzicht
Benodigdheden

Introductie
Je hebt vast wel eens <<komt nog>>

Hoe werkt <<komt nog>>

In deze module leer je welke ontwikkelingen er zijn om in de toekomst, in een vroeg stadium, te testen of iemand kanker heeft.

Overzicht
Jullie gaan:

  • Engage: <<komt nog>>
  • Explore: <<komt nog>>
  • Explain: <<komt nog>>
  • Elaborate: <<komt nog>>
  • Evaluate: <<komt nog>>

Hieronder staat hoeveel lessen je hier ongeveer mee bezig bent. <<nog aanpassen>>

Fase Activiteit Max aantal lessen
Engage 1 1
Explore 2 1
  3 1
Explain 4 1
  5 1
  6 1
  7 1
Elaborate 8 2
Evaluate 9 1
  Totaal aantal lessen 10
     

Benodigdheden
Je hebt de volgende materialen nodig:<<nog aanpassen>>

  • Werkblad
    • Het werkboek maak je individueel.
    • Aan het eind, lever je het werkboek in bij de docent. Je hoort van de docent hoe je erop beoordeeld wordt.
    • Download hier het werkboek
  • Iets anders noemen we hier
    • En waar dat te krijgen is...

 

 

Teacher Notes
Inleiding
Klik voor: Over deze unit


The structure
Teacher notes text goes here.

There is a different page for each of the 5 Es, plus pages for the inleiding and einde.

Each page gets its own set of notes, tailored to the content of that page, so for this page, the support should relate to the inleiding.

The content
Teacher notes can offer subject matter support, practical guidance, pedagogical guidance, or any other kind of support that helps

Examples
- discourse prompts
- what to expect
- questions kids might ask

Engage
Explore
Explain
Elaborate
Evaluate
Einde
 
       

 

CIPsEU Deze leermiddelen zijn gemaakt door het IMPULS project, gefinanceerd door het ministerie van OCW (referentie 900569), en ook met behulp van het DUDOC programma van platform bètatechniek.